Att vila...

Att vila på rätt sätt är inte alltid så lätt, egentligen borde man ligga med benen i högläge och bara slappa en hel dag emellanåt men det är alltid något som kommer emellan...


Det blev iallafall ingen träning idag och åtminstånde förmiddagen kan väl räknas som en total viloperiod, men sedan brakade det löst. Efter lunch for vi iväg till takuapa för att springa runt på marknaden samt i diverse affärer och nu är jag lika trött i benen som om jag hade tränat...

Nåja, riktigt så farligt kanske det inte var och jag känner mig faktiskt inte så stel och trött i benen som tidigare i veckan. Imorgon ska jag rulla ut ett par timmar för att gå igång cirkulationen igen och sedan kör vi österut till Suratthani tidigt på lördags morgon, vi ska hinna checka in på hotellet innan lunch och sedan hämta våra nummerlappar ute vid tävlingsområdet. Det får nog också bli en liten runda på hojjen för att framförallt känna på avslutningen lite, det är en smal väg med tre 90 graders kurvor sista femhundra meterna så det gäller att vara förberedd...

Mitt i vimlet...

Det blir middag hemma ikväll, bl.a. stora fina räkor som inhandlades på marknaden. Dom ska stekas i olja, vitlök och hackad chili...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback