Avsnitt fem...

En korrigering i programmet imorse då jag glömt att jag & Madde skulle iväg till immigration för att förlänga maddes visum. De planerade 3x6st 40/20 intervallerna blev istället 2x9st, lika många intervaller alltså fast en kortare runda på dryga timmen istället.


Känslan idag var faktiskt riktigt bra och jag vågade köra på lite hårdare än planerat, än så länge inga "biverkningar" efteråt och imorgon är det vilodag så nu vågar jag nog hoppas på att det går åt rätt håll.

Startlistan inför helgens race har kommit ut och med 187 föranmälda i H-50 klassen på en relativt platt bana så ser det ut som att jag får leta fram spurtförmågan jag hade för länge sedan men inte behövt använda på många år, för det kan nog bli svårt att komma iväg solo...

Annars har det varit en lugn eftermiddag i hemmets lugna vrå, jag och Madde cashar in vår julklapp från dottern Lowe och pojkvännen Dan vilket innebär en hel eftermiddag och kväll där vi blir bortskämda med god mat och dryck utan att behövs göra ett endaste handtag själva...

En tråkig bild från ett bra pass...

En trevligare bild från en bra eftermiddag där vi blir uppassade på ett fantastiskt sätt...

"Kattaskrället" som varit borta en vecka kom på besök igen och får självklart vara med på festen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback