Hej på er...

Det har varit några sega dagar sedan racet i söndags, om det är nåt som sitter kvar i kroppen sedan förkylningen i mellandagarna eller om det beror på att Peter Carlsson fullkomligt körde skiten ur mig i helgen låter jag vara osagt men stark det är jag inte...


De första två dagarna efter racet var jag bara ute och rullade väldigt lätta återhämtningspsss men igår fick jag väl till en runda på ca 70 kilometer som åtminstånde höll någorlunda distansfart. Nu sitter jag här tidig torsdagsmorgon och känner mig sliten och seg igen, tur att det är total vilodag idag.

Förutom en heldag på havet då, jag och dotterns pojkvän ska ut på storviltsfiske. Det kan ju bli ansträngande det också (med lite tur) för det är inga abborrar man får på kroken här om det nappar...


Igår var första riktigt fina dagen vädermässigt på bra länge så vi passade på att besöka marknaden nere i khao lak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback