Walkover...

Det sitter långt inne men tyvärr måste jag erkänna för mig själv att en start på söndagens tävling inte är att tänka på, de hemskheter jag hostar upp ur luftvägarna och trycket över bröstet är klara och tydliga tecken på att det inte är så smart att röra på sig överhuvudtaget för tillfället. 


Nu åker jag hem på måndag med över en veckas ofrivillig vila pga sjukdom och när jag väl kommer igång igen efter sjukdom,en lång flygresa och jetlag återstår att se. Ett är väl säkert och det är att jag får backa några steg och börja väldigt lugnt när det väl är dags.

15:e februari återvänder jag hit och den 5:e mars är det MTB race på Phuket, får jag bara kört några testcykelpass hemma så borde tre veckor räcka för att komma igång såpass att jag blir konkurrenskraftig igen lagom till den tävlingen. Iallafall hoppas jag det... 

Det är först när man inte får cykla som man inser hur mycket det betyder för själen att få komma ut på hojjen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback