Ännu en vecka...

Det blev inget hemmarace för mig nu i helgen då jag inte varit helt på topp i kroppen sedan lida loop förra söndagen, istället blev det läge att introducera dom yngre medlemmarna i familjen för cykelsporten. Maddes brors dotter (Filippa 8 år) ville testa på att cykla mountainbike så i fredags var jag där med henne och visade nybörjarvarvet, hon blev biten direkt och har sedan tävlat båda dagarna i helgen. Riktigt kul...


Själv cyklade jag dit med min son Charlie och barnbarnet Kasper för att kolla lite på tävlingarna och hejja på Filippa, det var med stora ögon Kasper följde spektaklet och efter några timmar på tävlingsområdet somnade han som en klubbad oxe i cykelkärran på väg hem...

Jag har också provat att hojja lite försiktigt idag men det sprätter inte i benen precis, hoppas piggna till nu i veckan så att jag orkar med alla berg som är planerade att cyklas upp för under semestern som som snart är här. Dessutom står ju några race på programmet också...

Här hejar vi på Filippa som kommer i full fart...

Sedan var det dom stora killarnas tur...

Inte lika högt kanske som mt everests 8848möh men väl så brant...

Det tar på krafterna att vara på cykeltävlingen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback