100+ km...

Tre och en halv timme och strax över 100 km i boken blev dagens träningsresultat, det blir drygt 30 km/h i snitt på en mountainbike med bra känsla både i kropp och själ. Imorgon kör jag mina tre gånger sju kilometer långa tröskelintervaller och sedan blir det fredagsmys, dvs en vilodag...


Det sista blocket består sedan av fyra träningsdagar innan jag flyger hem tidigt på onsdags morgon, ett riktigt långt pass är planerat till helgen och sedan har jag två hårdare intervallpass som ska avverkas innan tisdag. På tisdag som är den sista dagen här ska jag bara ut och njuta ett par timmar tidigt på morgonen för att sedan packa ihop för denna gång, i vanliga fall med lite lätt vedmod med inte denna gång. Nu längtar jag hem till familjen mer än någonsin...

Ett fint pass idag...

Och en finmiddag på en av stränderna en bit bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback