Elektrifierad...

Här ligger jag full med små nålar i ansiktet som också är uppkopplade med ström, resten av kroppen är också täckt med nålar och idag körde vi en lite hårdare behandling vad det nu innebär. Mer ström än första gången var det definitivt och hon satte även en del nålar annorlunda.


Jag berättade att jag inte haft någon irritation i luftvägarna sedan förra gången och med några behandlingar till så lovade hon att även nästäppan skall ge med sig, tyvärr tror jag att den nuvarande snuvan beror på en liten annalkande förkylning då jag har lite ont i både huvud och kropp idag. Det är väl tur det är vilodag och nu ska jag strax ner i bastun och svettas ut lite skit ur kroppen så får vi se om det går att träna imorgon eller om jag får avvakta ytterligare någon dag...

Här ligger jag och blir elektrifierad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback