Köttat intervaller...

Då var det sista riktigt hårda passet avklarat, 3x6st 40/20 med mycket bra känsla och pigga ben. Jag hade tänkt köra fyra set men fick en punktering efter det tredje setet och efter att jag bytt slang så satte sig inte däcket riktigt rakt, det slog ganska rejält i sidled och jag fick inte ordning på det så det blev att rulla hem lite försiktigt men jag är nöjd ändå. Ett bra pass med bra känsla i kroppen...


Imorgon blir det den sista gemensamma träningen med polarna härnere, en LSD trip (long slow distance) upp till khao sok nationalpark där vi stannar för en kaffe innan vi vänder hemåt igen. Det blir väl en strax över fyra timmar effektiv tid så det blir nog en fin runda.

Nu ska jag ner och se om jag kan få mig en massage på stranden, jag har ju nån smärta i ryggen som kommer och går och nu strålar det ner i ena armen lite obehagligt så jag hoppas det går att fixa till lite grann med en bra massage.

Ja det va väl allt för idag, återkommer imorgon med rapport från LSD trippen...

Bästa känslan idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback