Läget...

Läget är följande, i förrgår skrev jag ju om ovanligt hög puls på träningspasset vilket var lite oroväckande, Igår vaknade jag dock med helt normal vilopuls och senare på kvällen gick mina 4x8 minuters tröskelintervaller som en dans så allt ok så långt. 


Idag däremot kändes det otroligt segt då jag var ute och körde mtb distans, jag är snuvig och allmänt trött i hela kroppen och som vanligt så här års så vet jag inte om det är förkylningssymtom eller allergi. Hur som helst så fungerar iallafall luftrören till 100% sedan förra veckan då jag fick min första akupunkturbehandling och imorgon är det dax för nålarna igen.

Jag tar mig också en vilodag imorgon innan jag kör tre hårdare intervallpass i följd nere i garaget och förhoppningsvis är jag piggare efter imorgon...

En ruin mitt i skogen med anor från kristendomens början...

En kort bensträckare och sedan iväg på hojjen igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback