Ryahallen...

Idag blev det raka motsatsen till gårdagens solskensträning ute i storskogen, ett hårt inomhuspass på dom blå löparbanorna i ryallallen. Med en inledande stenhård 10 minutare följt av 4x8 minuter tröskel körde jag mig riktigt trött, intervallerna gick bra och jag kände mig stark. Pulsen svarade också bra men tyvärr nu efteråt så känner jag att mina luftrör tog mycket stryk av den torra luften i hallen...

 
Som att gripa efter ett sista halmstrå i kampen att bli kvitt mina problem ska jag prova akupunktur, mina mediciner hjälper inte tillräckligt och jag har fått tips om att akupunktur kan hjälpa. Ja det finns bevisligen dom som helt klart blivit av med sina allergiproblem med denna behandling och jag är beredd att testa allt, för att ha det såhär varje år är förjävla tråkigt...

 
 
 

Ryahallen i Borås, ett bra ställe att köra intervaller på...

 

Fem riktigt bra intervaller...

 

Den första 10 minutaren i zon 5 och sedan "åttorna" högt i zon fyra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback