Det blir snabbåkt...

MTB njää, racerbana njaa. Det blir helt klart snabbåkt imorgon, kruttorrt i backen och nästan uteslutande grusgångar som underlag. Nu körde jag visserligen inte hela sträckan idag när jag rekade lite men jag tror nog att jag har fått en rättvis bild av banan trots allt. 


Jag har också lyckats motivera fram en bättre startfålla än den sista som jag först var placerad i, så nu känns det genast lite bättre. Eller ganska mycket faktiskt, för nu står jag såpass bra till i starten att jag med gott samvete kan falla tillbaka genom fältet om jag inte orkar hänga på längre.

Nu är det pasta och softning i kvällssolen som gäller så får vi se imorgon vad jag duger till...


Hästholmens småbåtshamn igårkväll...

Grus/gräs plan utanför Lidingövallen ikväll...

Jag har rekat av ca halva varvet nu på eftermiddagen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback