Dag tre...

Tredje dagen här i Danmark och den bästa hittills, vi har flyttat oss från Liseleje till Tisvildeleje som också ligger vid kusten fast öster om skogsområdet jag cyklar runt i. Det är alltså fortfarande samma stigar som gäller fast en annan startpunkt.

Jag har haft några sega dagar ett tag nu men idag "sprätte" det i benen igen och flowet, farten och känslan var återigen på topp, idag fick gopro kameran följa med monterad i bröstselen och så fort jag kommit hem och hunnit redigera filmen så ska jag bjuda på en timmes helt underbar stigcykling. Den läggs ut både på youtube och här på bloggen.

Vädret har varit kanon hittills men imorgonkväll utlovas regn och tisdagen ser inte heller så lovande ut så antagligen åker vi hemåt redan imorgon eftermiddag, men först ska det cyklas en sista sväng och dom här dagarna kommer jag leva på länge. För sådana här sinnessjukt bra stigar finns definitivt inte hemma i Borås...

(null)
Frukost på gång...

(null)
Full fart i skogen idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback