Fredag den 13:e

Ingen otursdag igår inte, snarare tvärtom. Stack iväg på eftermiddagen och körde några varv på BCA varvet borta på kransmossen, jag blev väldigt positivt överraskad över hur torrt och fint det var ute i terrängen, det hade jag inte riktigt väntat mig då snön låg djup bara för någon vecka sedan. Det var faktiskt torrare än vad det är många gånger mitt i sommaren. 

Jag har inte mycket till form för tillfället eller snarare ingen form alls för att vara ärlig men jag blir starkare för varje dag och igår hade jag riktigt kul ute i skogen. Kanonväder och kanonstigar, nya kläder och nyputsad cykel. Ja det var den bästa fredagen på väldigt länge, fler sådana dagar tack...

(null)
Underbart kul...

(null)
Kruttorrt i skogen...

(null)
Den lilla stenkistan...

(null)
Fler sådanahär dagar tack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback