Lite lurigt ??...

Idag provade jag lite försiktigt att ta i aningens lite hårdare på monarken nere i garaget för att se hur kroppen reagerar efter min sjukdomsperiod, 3x10 minuter sweetspot och som avslut 15 minuters jogg på bandet. En ganska ok känsla i kroppen men lite väl hög puls gör mig lite orolig, när dessutom garmins träningsbelastning efter passet visar väldigt högt värde trots ett INTE speciellt hårt pass så blir man fundersam. Jag hade tänkt köra likadant imorgon igen men kanske får jag hålla igen ytterligare någon dag, det blir väl till att kolla vilopulsen imorgon och ta beslut utifrån vad den visar. Jag vill inget annat än att komma igång ordentligt nu men samtidigt gäller det väl att ta det lite försiktigt såhär i början...

(null)
Ett inte allt för hårt sweetspot pass...

(null)
Fast det här värdet säger något helt annat ??...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback