Roadtrip dag två...

Tre timmar mtb i går, två till i dag och allt nästan uteslutande på små smala singeltracks. Det är kul att cykla mtb i Danmark och spårbyggarna har gjort ett bra jobb här i Tisvildeleje hegn, det är som att åka berg och dalbana fast på cykel. Många spår är färdiga men en hel del är under pågående uppbyggnad och jag kan bara tänka mig hur bra det blir om något år när allt är klart och uppmärkt...

Förövrigt så började dagen med sovmorgon, långfrukost och danskt vinerbröd till kaffet. Därefter en fiskestund efter havsöring innan det blev dax för dagens träningspass, nu återstår två heldagar till med cykling innan vi far hemåt på tisdag lunch och är jag pigg och vaknar tidigt så kanske jag klämmer in ännu ett pass på tisdagsmorgonen innan hemfärd. Minilträningsäger och minisemester, en bra combo...

(null)
Ingen fisk, men en skön och avkopplande stund blev det...

(null)
Dagens mtb bild...

(null)
En liten regnstund nu på kvällskvisten gör absolut ingenting, det är kruttorrt i skogen och imorgon skiner solen igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback