Roadtrip...

Årets första roadtrip startar i eftermiddag och husbilen står på uppfarten redo för avfärd, normalt sett brukar vi redan ha varit iväg några helger vid denna tiden men sjukdomar och kyligt väder har gjort att premiärturen blivit något fördröjd. Nu blir det ingen längre sväng denna gång utan vi ska bara ner till Varberg och agera hejarklack åt Maddes brorsdotter som ska tävla mtb, vår egen "lilleman" sonsonen Casper tar vi också med oss då det är hög tid att introducera honom i cykelsporten, han fyller ju trots allt två i augusti...

Självklart följer min egen cykel med då jag har tänkt att köra runt några varv på banan ikväll och kanske, kanske, kanske... efteranmäler jag mig och kör racet imorgon. Jag har känt mig förvånansvärt pigg de senaste dagarna och även om det är långt kvar till någon riktig tävlingsform så känner jag mig lite sugen på ett träningsrace nu när kroppen börjar piggna till igen.  Jag får väl bara starta med inställningen att det är just för den bra träningen jag kör och ingenting annat, banorna lär vara torra och vädret går ju inte att klaga på så det ska väl inte vara så svårt att ge sig ut i terrängen och ha kul i en timme...

(null)
Igår genomfördes årets första pass i kort/kort, åtminstånde här på hemmaplan...

(null)
Årets officiella kollektion för Mitsubishi mtb challenge finns nu ute i webbshoppen hos 8848altitude. Snygg & klassisk design, så snabbt in och shoppa nu ni som vill se riktigt snygga ut redan till premiären i Skövde. Självklart finns allt att köpa ute på tävlingarna också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback