1:a advent...

Det blev ett fint avslut på träningsveckan med 95 kilometer i boken inklusive en hård klättring upp över khao sok mountain, 17,48 tog klättringen idag och jag grämer mig lite över att jag inte lyckades ta KOM:et i min åldersklass. Jag hoppas det bara beror på slitna ben och inte på att formen inte räcker till, Fidel Kreutzer som har bästa tiden är nästan ett par minuter snabbare än mig och han kommer också till racet nästa söndag så nu jäklar gäller det att vila sig i form under veckan...

(null)

(null)

(null)
Idag mötte vi äntligen en elefant längs vägen, lite spännande för dom som inte varit med om det tidigare...

(null)
Det är ju 1:a advent idag och tittar ni riktigt noga så ser ni att både granen och julstjärnan är framme...

(null)
Lite stämningsfull är det allt trots att det inte är vinter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback