Lugnet innan stormen...

Idag är det lugnet innan stormen skulle man kunna säga (med glimten i ögat) för det är sista dagen vi är själva här jag och Madde, i morgon trillar dom in en efter en våra ungar. Först dyker dottern Lowe med sin Dan upp framåt lunch och senare på kvällen kommer sonen Charlie med sin Matilda och sonsonen Casper, sedan blir det full rulle här i huset i en hel månad. Trevligt värre...

Dagens cykling blev ett morgonpass på två timmar inkusive en 7 kilometers sweetspottare, 5 stycken backintervaller och som avslutning en 7 kilometers tröskelintervall. I morgonbitti kör jag två timmar igen varav 30 kilometer tempoträning, jag ska montera på tempobågarna och känna mig för lite, alltså inte köra på max utan jag lägger mig på en sweetspot känsla så får vi se vilken fart det blir. 

Sedan blir det julledighet med familjen i två dagar innan jag drar igång igen framåt juldagen...

(null)
Full fart...

(null)
Dagens pulskurva...

(null)
Dagens höjdkurva...

(null)
Dagens lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback