Speedat upp farten...

Jag har speedat upp farten lite på dom lugnare passen och tanken bakom är väl att kan jag köra lite fortare i dom lägre pulszonerna så bör jag ju också kunna köra fortare även uppe i dom högre pulszonerna, sedan vill jag även härda benen vid lite hårdare muskulär ansträngning för att försöka förebygga kramp när det väl blir dax för race igen...

På tal om race, nu är det officiellt att Tour of Phuket går av stapeln den 8-10 mars med en prolog på fredagen och sedan två linjeetapper på lördag och söndag. Känner jag någon som är sugen på att förlägga ett läger här nere med detta race som avslutning så hojta till, det kunde väl vara en kul upplevelse. Jag är själv i huset från mitten av februari och har två lediga dubbelrum som jag gärna lånar ut gratis om jag får lite träningssällskap, billiga flygbiljetter går det alltid att hitta vid denna tiden på säsongen...

(null)
Vårens höjdpunkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback