Anmälan klar...

Då vart anmälan klar för Tour de Phuket så nu är det bara att ge gärnet och satsa full fart några veckor framåt. Riktigt kul att ha något extra att se fram emot som säsongsavslutning här nere.
Igår cyklade vi ett tretimmars distanspass jag och Bernhard tillsammans med Varbergsbon Anders Liljegren som varit här på semester några veckor, han hade sin sista dag på cykeln härnere och idag åker han hem till kylan igen medans jag lutar mig tillbaka och tar en vilodag från cyklandet. Fast helt inaktivt blir det väl inte, lite coreövningar får det nog bli framåt eftermiddagen...

Imorgon står det återigen 3x10 minuter tröskelintervaller på schemat och på söndag ett distanspass som avslutning på veckan. Nästa vecka inleds med en vilodag och sedan följer sex hårda intervallpass i följd, jag har aldrig kört denna typ av periodisering innan så det ska bli spännande att se hur kroppen reagerar...

(null)
Värmen har kommit på allvar nu så det blir några "pitstop" på distansrunorna för att fylla på vätska...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback