Nästa film ligger ute...

Nu ligger nästa film ute på min youtube kanal (kjell olsen cycling). Det är filmen från senaste tävlingen nere i Phang Nga förra helgen, jag filmade ju racet från styret med min goprohero6 och har klippt ihop ett samandrag på 50 minuter. tyvärr som jag skrivit om tidigare så dog ju batteriet med bara några kilometer kvar då jag låg med i en utbrytning om tre gubbar, när jag sedan går och vinner så känns det extra snöpligt att inte få med detta på film, iallafall på rörliga bilder för fotobevis finns ju och det får duga som avslutning på filmen som blev ganska bra ändå får jag väl säga trots fadäsen med batteriet.
 
Så nästa gång ni kör trainer eller Monark därhemma, sätt på filmen med lite bra musik till och låtsas sedan att ni är här nere i Thailand i trettio graders värme och kör skiten ur er...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback