Finbesök...

Idag hade jag finbesök i form av Peter Carlsson från  Falkenberg men tävlandes för Ck Bure, han bor på hotell nere i Khao Lak så vi möttes upp halvvägs imorse vid halv niotiden. Fyra timmar och 120 kilometer senare tackar jag för sällskapet då vi passerar min hemby och Peter har ytterligare ca 20 kilometer innan han är nere i Khao Lak. Fördel mig när jag är guide och kan lägga rutten så att vi passerar mitt hus först på hemvägen.

Tack för sällskapet och gött tjöt under några timmar, det gör vi om nästa år 👍
(null)
Vi stötte även på Dansken Flemming Andersen ute på vår runda som kvickt vände och gjorde oss sällskap...

(null)
Måste även bjuda på en bild då min dotter blir överraskad av en plötslig skur från klarblå himmel och gör allt i sin makt för att rädda vinet från utspädning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback