Någon gång ska va den första...

Under alla vintrar vi varit här nere så har vi aldrig tidigare åkt på magsjuka/matförgiftning men nu verkar det vara dax. Min son Charlie mådde skit igår men är redan bättre idag och som jag skrev i mitt tidigare inlägg imorse så kände jag mig ju lite matt i kroppen när jag vaknade, själv har jag en stålmage så det har inte blivit värre under dagen men nu är det två andra i sällskapet här som däckat efter att ha spytt upp frukosten.

På sätt och vis är det skönt att få veta vad det är som spökar, förhoppningsvis går det över på nåt dygn och det är ju bättre än att bli liggandes sjuk en längre tid, nu ett par rostade mackor vilket ju är skonsamt för magen och sedan tidigt i säng så är vi nog på benen i morgon. 

Imorgon är det dessutom ändå en planerad vilodag. då jag och Madde ska till immigrationsyndigheten för att förlänga våra visa, så då blir det ju ännu en dag att återhämta sig på. Jag hoppas komma med en stark träningsrapport på torsdag igen...

(null)
Vi delade några rostade mackor som förrätt innan casper skulle ut och käka middag på byn och jag själv skulle tidigt i säng för att sova mig frisk igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback