Veckorapport...

Ja passagen genom Norge gick fort och redan i måndags kväll var vi hemma i Borås igen, hus och trädgård behövde tas hand om och så längtade vi lite efter barn & barnbarn och speciellt då dottern Lowe som ju bor i Stockholm men var hemma i Borås några dagar. Nu fick vi träffas hela familjen samtidigt vilket var trevligt.

Veckan har också genererat hyfsat med bra träningstimmar, i tisdags ett kortare racerpass på 1,40 timmar inklusive två stycken 12 minuters tröskelintervaller. I onsdags körde jag och Pauli ett fint distanspass på 5,30 timmar. Onsdagen bjöd sedan på en lugn 2 timmars mtb runda, fredagens vilodag följdes igår upp av ett racerpass (samma runda som i tisdags) på 1,40 timmar fast denna gång gick jag all in på ett Stravasegment och tog där ett K.O.M innan jag sedan körde en av mina två 12 minuters tröskelintervaller, sedan var jag trött för den dagen. Idag har jag försökt hitta så mycket grusväg som möjligt på min mtb tur från Borås till Varberg, 4 timmar och strax över 10 mil blev det för min del. Madde körde ner med husbilen och nu stannar vi här på "surfcampen" i apelviken några dagar, det blir väl några varv på Varberg mtb:s tävlingsvarv innan jag cyklar hem igen framåt onsdag eller torsdag...

(null)
Tisdagens 1,40 timmar inkl några intervaller...

(null)
Onsdagen 5,30 timmar

(null)
Torsdag 2 timmar njutning...

(null)
Lördag 1,40 timmar inkl några intervaller och ett K.O.M...

(null)
Idag 4 timmar småvägar till varberg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback