L ’etape Thailand...

Då vart det bestämt, jag flyger ner redan 15:e oktober för att kunna köra L ’etape Thailand som går av stapeln den 21:a oktober. En stor händelse i Thailand och med start och mål i stort sett utanför dörren där jag bor så är detta något jag absolut inte vill missa.

Dessutom har jag mailat med tävlingsarrangören för tour de Phuket för att kolla vilket datum den tävlingen går nästa år. Jag nämnde att jag planerar hemresa till Sverige den 18:e mars och fick bekräftat att tävlingen går innan jag flyger hem igen, troligtvis 15-17 mars.

Trots att man bör "leva i nuet" och jag njuter av värmen och vädret i fulla drag här hemma så är det ju ändå kul att ha något roligt att se fram emot i vinter. Med dessa två riktigt stora arrangemang som kronan på verket samt en massa mindre tävlingar emellan så ser det redan nu ut som att kommande vintersäsong kan bli riktigt bra...

För att återgå till nuet nu då, ledig fredag och sinnessjukt bra väder innebär distancykling på racern. Jag sticker ut nu kl 09,00 så är jag tillbaka strax efter lunch och hinner med lite andra saker som ska fixas med, gött mos...

(null)
Anmälan öppnar idag och platserna lär ta slut fort, tur man har kompisar där nere som hjälper mig med registreringen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback