Resan norrut...

Fem veckors "roadtripping" norrut med husbilen har tagit sin början, de första två veckorna åker jag med min son och hans familj och när dom drar hemåt så ansluter Madde i Rättvik för att ta del av resten av äventyret.

Första stopp blev en natt i säfsen då vi får ta hänsyn till lille casper och inte vill köra för långa sträckor åt gången, en kvällsrunda på en av mtb lederna hann jag med igår och imorse gick vi upp och fiskade fram till lunch. Efter maten körde vi upp till Rörbäcksnäs där vi nu ska stanna tills på onsdag. Ikväll blev det cyklat på de fina lederna för oss allihopa, Charlie och Matilda var först ute och under tiden tog jag hand om lillemannen casper. Även han fick provat lite stig här vid ängen bakom parkeringen, sedan blev det min tur att köra runt några slingor. 35 km blev det för min del och nu längtar vi alla tills morgondagen då vi ska ut och upptäcka ännu mer stigar...

(null)
Casper har fångat sitt första grodyngel...

(null)
Han börja också bli snabb på springcykeln...

(null)
Sämre kan man ha det än att cykla runt på fjället i 25 graders värme...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback