Runt sjön..,

Medans de flesta cyklade runt den stora sjön Vättern så cyklade jag och några "nyfrälsta" mtb cyklister runt den lite mindre Frisjön strax utanför stan. Jag ställde upp som guide åt några vänner som ville ut på en lite längre mountainbike runda och som inte cyklat såpass länge att dom lärt sig alla fina rundor, jag har visat dom runt på stigarna i närområdet förut men nu blev det en alltså en lite längre runda på närmare 50 km blandat stig och grusväg. Tre timmars lugn cykling vilket var precis vad jag själv ville ha för dagen, lugnt för mig alltså. Tommys suunto visade på 117 timmars återhämtning men då hade han också kört ett stenhårt benpass på gymmet dagen före. Hoppas han kommer ur sängen idag...

(null)
Vi mötte upp kl 09.00 igår...

(null)
Jag tog täten och dom andra hängde på...

(null)
Therese kämpar på...

(null)
Anna på väg över hygget...

(null)
Monika försöker hålla fokus rakt fram...

(null)
Halvvägs genom passet blev det en kaffe & fika paus. Tack Anders&Therese, Tommy&Anna samt Monika för en riktigt trevlig tur tillsammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback