Återanpassning...

Den gångna helgen var en tuff historia med hårda race, långa dagar och lite sömn. När jag som mest hade behövt vila ut ordentligt så väntade istället ännu en tidig morgon följt av en lång hemresa på nästan 30 timmar om man räknar från dörr till dörr. Med en tidsskillnad på sex timmar på toppen av allt så är det väl kanske inte så konstigt att kroppen säger ifrån, jag känner mig helt snurrig i huvet och har dessutom åkt på en förkylning, så denna vecka får helt enkelt bli en hel vilovecka för att samla kraft, bli kvitt förkylningen och återanpassa mig till en annan verklighet än den som varit under några månader...

Jag håller också på att fundera på ett vettigt upplägg för säsongen här hemma i Sverige, det kommer bli lite annorlunda än tidigare år men mer om det i nästa inlägg...

(null)
Samma sol men två olika världsdelar...

(null)
Den enda bilden jag hittat från racet den gångna helgen är från när jag vinner det första bergspriset i lördags...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback