Let”s go racing...

Hua vad nervös jag är helt plötsligt, jag ska strax ge mig av nedåt Phuket för dom sista förberedelserna innan start. Klockan är här 09,30 och min starttid är först 14,45 men jag har lite mer än en timmes bilväg ner till tävlingen och väl på plats ska jag cykla ett par lugna varv på banan. Det är ju en prolog på fem kilometer som går på en cykelbana/varvbana inne i ett stort parkområde. Smal vägbana och några skarpa kurvor innebär att det kan vara guld värt att känna på varvet före start. Det är ju inte så långt så några lugna varv först framåt förmiddagen och sedan in i skuggan och ladda fram tills en halvtimme före start, då blir det upp på trainern en stund för att väcka musklerna och sedan kör vi "gazenibotten" ...

(null)
Cykeln i bilen och klar för avfärd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback