Lite av varje och inget speciellt...

Dagarna går och snart är det bara en vecka kvar innan jag flyger hem till Sverige, innan dess är det en massa som ska fixas med. Jag flyger hem på måndag den 12:e mars och fredag till söndag är det ju tävling vilket innebär att senast torsdag måste jag vara klar med allt som ska göras för att stänga igen huset under åtta månader.  I ett tropiskt och fuktigt klimat som det är här så är det mycket att tänka på om man vill komma tillbaka till ett fräscht hus nästa gång...

Idag har jag vilat från träning och istället bockat av lite småfix på "to do" listan, detta innebar en hel del tvätt, rengöring av grillen, inoljning av ytterdörren som då den står i söderläge och är av trä tar mycket stryk av både sol och regn. Jag har hunnit få mig en massage vilket var behövligt då jag har lite känningar i rygg och nacke, troligtvis efter TT testet igår då jag satt mycket djupare och mer framåtlutad än normalt. Jag har skypat lite med dom där hemma och talat om att jag längtar lite efter dom, dom sista dagarna fram till racet får gärna gå fort nu så att jag äntligen kan få köra skiten ur mig ordentligt och sedan åka hem.

Det är mycket roligt på gång hemma i vår och jag börjar känna att jag är färdig här nu, åtminstånde för denna gången...

(null)
Inoljad ytterdörr, nästa år får den nog slipas och målas istället för den har tagit mycket stryk nedtill av klimatet...

(null)
Frukostmöte med mig i poolen och Madde hemma vid matbordet...

(null)
Jag längtar såklart efter alla därhemma men den här lille mannen har ändå en speciell plats i mitt hjärta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback