Två dagar kvar...

Två dagar kvar nu och jag vill bara få den där prologen överstökad så att jag kan ändra tillbaka till min gamla sittställning på cykeln igen, jag vet inte om det har varit dumt att försöka vänja mig vid en extrem tempopossition bara för en prologs skull. Jag har fått känningar både i rygg, skuldror samt i ett knä också, igår tog jag mig en massage men jag tycker inte att det hjälpte nåt speciellt. Ljumskarna ömmar också lite efter dagens runda när jag tänker på det, eller så är allt bara en massa hjärnspöken nu när det börjar närma sig...

Nåja, imorgon rullar jag bara lätt en timme på morgonen och sedan är det ju fredag, då återstår bara en 6-7 minuters maximal ansträngning sedan får jag sitta som vanligt på cykeln igen...

Påfyllnaden av kolhydrater är en historia för sig, jag gör så gott jag kan med frukost före träning, mellanmål direkt efter träning, en ordentlig lunch, mellanmål igen och en stor pasta till middag. Det står mig ända upp i halsen ska jag villigt erkänna men förhoppningsvis är det värt besväret fram till helgen när jag ska göra åt alla kalorierna...

(null)
Dagens lunch, en stor laddning hämtmat från en av restaurangerna ute på gatan. Stekt ris med kyckling & div grönsaker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback