Lassalyckan...

Sitter här utanför husbilen uppe på Lassalyckans friluftsområde i Ulricehamn och njuter av kvällssolen, det är ju här västgötacupen har sin andra deltävling för sässongen imorgon och jag har åkt hit för att testa hur kroppen reagerar när jag tar i lite. Jag har väl insett att det troligtvis är min pollenallergi som spökar och inte någon förkylning som jag först var rädd för. Jag har kollat min vilopuls under flera dagar nu och den ligger stadigt lågt men ändå känner jag mig helt matt i kroppen och är grymt irriterad i luftvägarna vilket är rätt så frustrerande när jag inget hellre vill än att få komma igång och köra lite race...

Jag åkte hit redan idag för att testa både banan och för att se hur kroppen svarar, varvet var riktigt kul så där fick jag en skön feeling för att tävla imorgon och även om jag känner mig allmänt trött och seg så gick det ganska bra ändå att ta i på cykeln. Nu testade jag visserligen inte i tävlingsfart men ändå och är jag inte sämre imorgonbitti så efteranmäler jag mig och kör, det kommer antagligen svida i luftvägarna men jag behöver få igång lite tävlingsfart i benen så det är väl bara att bita i och göra så gott jag kan...

(null)
Ett kul varv med lagom svåra A spår...

(null)
Baslägret för tävlingen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback