Borta bra men ”hemma” bäst...

Nu har jag varit hemma sedan tisdags kväll och eftersom hela tisdagen gick åt att ta mig hem ifrån Chiang Mai då jag blev tvungen att mellanlanda i Bankok och vänta fyra timmar på nästa flyg vidare söderut så blev ju den dagen av förklarliga skäl en dag helt fri från träning...

Jag vilade även helt igår också men imorse var jag ute igen och rullade igång kroppen lite försiktigt ett par timmar, det känns fortfarande att man ansträngt kroppen betydligt mer än normalt och planen är att hålla igen ordentligt resten av veckan. Jag ska visserligen cykla men det blir rena återhämtningspass utan hög puls...

Trots en fantastisk vecka uppe i norr så är det skönt att åter vara "hemma" igen, jag har tagit tag i lite vardagssysslor såsom kört igenom några maskiner tvätt, lämnat iväg en diskmaskin på lagning, vart iväg och köpt glödlampor samt bytt ut dom som gick sönder i det stora åskovädret igårkväll. Vårat internet på området försvann också igår när blixten slog ner men det ska förhoppningsvis bli åtgärdat imorgon, just nu sitter jag nere på parkeringen och bloggar för där fungerar det iallafall...

Ja, det är väl allt för tillfället och trots ovan nämnda "vardagssysslor" istället för ett liv som heltidscyklist (förra veckan) så måste jag nog återigen påpeka att - borta är bra men "hemma" är ändå bäst...

(null)

(null)

(null)

(null)
Ovan några bilder från dagens två timmars återhämtningsrunda...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback