Dagsetapp 2...

113 km och 1902 hm stannade min garmin på efter dagens etapp, återigen måste jag bara säga, vilka vägar och vilken natur. Magiskt är ordet och jag ångrar inte en sekund att jag hakade på det här cykeläventyret.

Vi började dagen i Mae Rim och slutade den i Pai som nog kan räknas som en liten hippie destination  långt uppe i norra Thailand, skön atsmosfär och avslappnad stämning, bra kaféer, bra restauranger, sköna musikbarer och en lång gågata med ett underbart folkliv om kvällen. Ja jag är glad att vi redan har en vilodag här i morgon så att jag hinner utforska mer för här trivs jag bra...

(null)
Vår mekaniker Narim är uppe tidigt och fixar cyklarna...

(null)
Dagens etapp...

(null)
Det är mycket grönska omkring oss...

(null)
Varmt & skönt...

(null)
Cola paus...

(null)
Det går åt en del bananer...

(null)
Upp för nästa backe...

(null)
Över "the Pai river"...

(null)
Å en sista "knäppa" sedan blev det utför i två mil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback