En helt ok träningsmånad...

Nu är det alldeles strax dax att summera november månad och med bara två dagar kvar så ser den ut att gå till historien träningsmässigt för min del, med två dagar kvar så är jag uppe i hela 64,5 timmars cyklande vilket nog aldrig har hänt förut...

Ganska OK statistik för en gammal gubbe som mig men så har det kostat på också, jag känner mig allt lite sliten och det är hög tid att börja hålla igen nu om jag ska orka prestera nästa söndag på thanyaphura racet. Jag hade först tänkt köra på som vanligt veckan ut och sedan hålla igen men efter dagens vila så får jag nog tänka till och börja ta det lite lugnare redan imorgon. Jag kommer visserligen cykla både fredag, lördag och söndag men det behöver ju inte bli 3-4 timmar om dagen, jag håller på och finslipar på det sista "blocket" nu innan racet så vi får väl se hur jag lägger upp det...

(null)
En helt ok träningsmånad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback