Dag sex...

Idag blev det först en grusvägsrunda på ca 40 km som uppvärmning innan jag avslutade passet med 15 st 40/20 intervaller på monarken hemma i garaget. Jag gillar de här kombipassen då man först får samla på sig lite tid på utecykeln innan man effektivt bränner av intervallerna inomhus, totalt blev det två timmar in i boken och nu är det bara fyra dagar kvar av detta träningsblock.

I morgon ska jag dock bryta av intervalldagarna med ett distanspass, dessa tio dagar består ju huvudsakligen av div tröskelintervaller men inte enbart så imorgon är det dax att variera mig lite inför de avslutande tre intervalldagarna...

(null)
Först 40 km gravel...

(null)
Sedan 20 minuter i garaget...

(null)
Dagens pulskurva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback