Pass ett av tio...

Pass ett av tio i detta sista hårda tröskelblock är nu avklarat med bra känsla, men jag var allt lite orolig i morse när jag vaknade med en lite irriterad känsla i halsen och samtidigt visste vad den kommande periodens träningsschema består av. 
Vilopulsen är dock låg och indikerar inte på några konstigheter och nu efter dagens 2x15 minuters 90/30 intervaller så känner jag mig helt ok så "so far so good". Nu är jag igång igen och så håller jag tummarna för att ingen förkylning/sjukdom sätter käppar i hjulen för mig nu de sista veckorna...

(null)
Det är inget fel på vilopulsen iallafall, detta är efter jag bytt om, gått ner i garaget och satt mig på monarken för att dra igång dagens intervaller...

(null)
Och så här såg dom ut, en timme på monarken varav 2x15 minuter 90/30 sekunders intervaller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback