Räddaren i nöden...

Umara Intend har varit min räddare i nöden många gånger och så ock idag, trött och seg efter jobbet så var jag högst tveksam till om jag skulle orka blåsa ur kroppen nåt vidare idag. Av tidigare erfarenhet vet jag då vad som gäller och har ni inte testat det innan så drick en flaska Umara Intend en stund innan ni ska köra ett hårt pass, helsike vad man taggar till säger jag bara. Dagens pass räddades och nu är jag en dag närmare slutet på detta 10 dagars träningsblock...

(null)
Räddaren i nöden...

(null)
Dessutom är det inte varje dag man får köra intervaller med "ståpäls" på hela kroppen...

(null)
Korta och hårda 40/20 intervaller tills jag inte orkade mer, vilket idag blev 17 stycken i följd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback