Segt avslut...

Det blev ett väldigt segt avslut på detta träningsblock, totalt två timmar ute på grusvägarna i det fina vädret men några pigga ben var det definitivt inte tal om. Jag hade tänkt köra några fem kilometers tröskelintervaller men jag kände direkt att det inte skulle gå idag, istället svängde jag förbi kindsbanan där jag har ett 6,6 kilometers stravasegment som jag kör ibland. Jag tänkte att jag gör ett försök att få till en hyfsad "sweetspottare" och sedan får det vara bra med det helt enkelt, det tog väl gott och väl halva sträckan innan jag klarade att få upp pulsen någotsånär men mot slutet gick det väl lite bättre.

Totalt sett så har det ändå varit en bra period och överlag har jag ändå varit piggare och starkare än förväntat, nu tar jag helg med familjen i Amsterdam sedan tar vi avstamp mot vidare äventyr på måndag...

(null)
Ett halvdant försök att skrämma upp pulsen en sista gång detta tröskelblock...

(null)
Nere i Thailand har ett stort gäng "vip" kändisar dressats upp och provkört bansträckningen inför  nästa veckosluts premiärupplaga av L etape de Thailand och det verkar som att hela nationen ställer sig bakom arrangemanget. Bara en sådan sak som att det blir helt gratis att ta med sig cykel på inrikesflygen under helgen 👍👍👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback