På upploppet...

Med bara två dagar kvar nu på detta träningsblock så känns det som att man nu spurtar på upploppet eller kanske mer som att man ser ljuset i slutet av tunneln, ja kalla det vad man vill men slutet är nära och än så känns allt fantastiskt bra. Jag trodde faktiskt att jag skulle vara mer sliten men fastän att jag kan känna mig seg innan jag kör igång så går det som en dans när jag väl sitter på cykeln.

Jag har en riktigt skön känsla i kroppen och det var längesedan jag var igång såpass som jag är nu, det ska bli riktigt skoj att komma ner till Thailand för ännu en tävlingssäsong och nedräkningen är igång på allvar, en vecka kvar...

(null)
Nu ser jag ljuset där borta i slutet av tunneln...

(null)
Dagens monarkpass, en tiominutare på tröskel och tio 90/30 intervaller strax över tröskel (watt)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback