Back on track...

Kortvariga förkylningar tycker jag om, kände mig redan igår lite piggare och stack ut en timme efter jobbet på en väldigt lugn cykeltur bara för att känna efter lite och samtidigt få lite frisk luft. Idag är jag ännu piggare och rundan blev två timmar lång med lite högre puls än igår, inte på något sätt hårt men med normal distanspuls till skillnad från gårdagens mycket försiktiga ansträngning.

Om inget oväntat ställer till det så väntar ett långpass imorgon, antingen 10-12 mil landsväg ihop med ett större gäng eller så blir det en längre grusvägsrunda för mig själv eller kanske med något enstaka sällskap. Vi får se vad det blir men oavsett så är det skönt att vara "back on track" igen...

(null)
Jag gillar grusvägsrundor och möjligheterna är närmast oändliga med start precis utanför dörren här hemma...

(null)
Livet på landet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback