Fredags morgon...

Sitter på ett café nere i Göteborg och fikar lite efter att jag hämtat mitt och Maddes visum på thailändska konsulatet, tänker på att det inte var så längesedan jag kom hem i våras och nu är det snart dax igen, det är otroligt vad tiden går fort...

Om fyra veckor står jag på startlinjen där nere för "vinter"säsongens första race och förberedelserna går bra, efter att möblerad om lite i schemat så fick jag återigen till ett bra intervallpass igår och den rätta känslan börjar infinna sig. Hinner jag hem till Borås igen innan stormen drar in i eftermiddag så kör jag ett par 5 kilometers tröskelintervaller ute som "uppvärmning" och avslutar sedan med 3x6 minuter 40/20 på monarken nere i garaget, blåser det för jäkligt så får jag väl hålla mig inne i garaget helt och hållet. Ja vi får väl se hur det hela utvecklar sig, just nu är det 20 grader varmt och sol i Göteborg så det känns väl inte som att höststormen är här riktigt ännu på några timmar...

(null)
Igår kände jag mig stark igen🤪

(null)
Gårdagens 3x10 minuter 90/30


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback