Gårdagens inlägg

Här kommer gårdagens inlägg fast idag istället, jag var helt enkelt för trött och seg efter nästan fyra timmars grusvägscykling med Pauli så bloggandet blev framflyttat tills i dag istället.

Det blev alltså en lång, fin och jobbig grusvägsrunda igår och jag hoppas verkligen att jag inte får något bakslag på förkylningen pga detta. Jag har ju känt mig helt frisk sedan i torsdags men igår när vi cyklade så höll sig pulsen trots behaglig distansfart högt över vad den borde. Det är lite oroväckande och nästan obehagligt när pulsen rusar på det sättet så idag slänger jag in en oplanerad vilodag för kroppen så får vi se hur det hela utvecklar sig...

Ja detta blev ett kort inlägg från sängen en tidig söndagsmorgon, nu ska jag upp å äta frulle och sedan iväg å göra min medborgerliga plikt. Hoppas ni alla gör detsamma och hörni, rösta nu med förnuftet och med hjärtat. Visualisera er en bit ut i rymden, låt oss säga till månen. Ta er sedan en titt ned på planeten jorden så kommer ni se att vi sitter faktiskt i samma båt alla vi som lever här nere och då hjälper det inte att sitta i fören av båten om aktern håller på att ta in vatten. Vi lever i en global värld med gemensamma intressen, tänk på det lite extra idag...

(null)
Det blev en fin sväng igår...

(null)
Så mycket "gravel" det finns där ute i skogarna...

(null)
En grusvägsrunda med 23 km/snitt ska inte generera sådanahär pulsvärden. Oroväckande värre så därför blir det vila idag med lite extra koll på vilopulsen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback