Halvvägs...

Då var jag halvvägs genom veckans planerade träningar, detta är ju en lugnare vecka med "endast" fyra pass och efter den inledande vilodagen i måndags så fick jag till en fin grusvägsrunda igår på strax över tre timmar. Idag körde jag en timme på monarken varav 3x6 minuter 40/20 intervaller på ca 120% av FTP med en skön och inte allt för ansträngd känsla...

Imorgon blir det vila igen och sedan väntar två utomhuspass på fredag och lördag, på fredag ett par timmar med inslag av ett par 5 kilometers grusvägsintervaller i låg zon fyra. Lördagens sväng blir ca tre timmar distans och sedan avslutar jag veckan med ännu en vilodag...

(null)
Det var frostigt igår morse när jag gav mig ut på hojjen...

(null)
Här stod vi och stirrade ut varandra en lång stund innan han började röra på sig bortåt vägen så att jag kunde passera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback