Onsdag mitt i veckan...

2,5 lugna timmar avverkades på cykeln imorse och idag med bara fyra stycken 90 sekunders tröskelintervaller, en mindre än igår helt enligt planen och imorgon blir det bara tre stycken inlagda på totalt 1,5 timmes cykling...

Allt enligt planen att hålla uppe kapaciteten under veckan med utan att bli trött och sliten i kroppen inför söndagens tävling. Det känns nästan som att man myglar på nåt konstigt sätt efter några veckor med mer än dubbelt så många tränings timmar/vecka, men så är det ju inte förståss...

Jag måste lära mig att periodisera träningen bättre och då behövs det även veckor med "bara" åtta timmars träning och dessutom ganska sansad träning också för att utvecklas vidare mot storformen som skall infinna sig först framåt mitten/slutet av februari om allt fungerar som tänkt...

(null)
Cykeln står redo för morgonpasset...

(null)
Idag fick jag monterat färdigt de nya solsängarna också...

(null)
Strax innan middagen en efterlängtad stenhård massage...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback