Vilodag...

Idag har jag gjort lite annat än att cykla halva dagen, jag har fixat lite i trädgården och varit iväg och köpt ett volleyboll nät som vi ska ha i poolen och spela poolvolleyboll med när våra "ungar" med respektive samt barnbarn kommer ner. Det är ju alltid kul med lite gemensamma aktiviteter liksom...

Sedan var vi iväg och käkade finlunch på den lokala golfbanan en bit härifrån, lyxigt och gott men till samma pris som på gatustånden. Väldigt prisvärt med andra ord...

I morgon väntar veckans långpass på ca 5 timmar och förutom oss svenskar (jag, Erik och Carl) så kommer dansken Flemming, några Thailändare och tre österrikare varav två av dom är riktigt duktiga triathleter. Kul att avsluta träningsveckan med ett fint långpass och stort sällskap...

(null)
Med nätet på plats passade jag på att tjuvträna på surven lite...

(null)
Fin utsikt från terassen på golfrestaurangen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback