Det här blir kul...

Efter några varv på banan kan jag konstatera att det här blir nog riktigt kul imorgon, benen var pigga och kroppen kändes riktigt bra.  Inga svårigheter på varvet men tekniskt såtillvida att det knixade sig fram och tillbaka över en bergssluttning med många snäva kurvor och få tillfällen att ösa på ordentligt. Det är torrt i terrängen vilket innebär väldigt lös sand i kurvorna och jag släppte ut luft efter varje varv för att prova olika lufttryck i däcken och till slut kändes fästet bra...

Jag får också sällskap av en annan svensk som är nere på semester/träningsläger och via min blogg blivit sugen på att köra detta race. Det är Henrik Westberg från Karlstad som kör i H-30 klassen på morgondagens race, kul med fler svenskar på plats... 

(null)
Det är bra med prispengar imorgon i samtliga tävlingsklasser så det vore ju extra trevligt att få hoppa upp på prispallen...

(null)

(null)
Henrik Westberg in action ute på varvet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback