Varje dag är den andra lik...

Jag är inne i en period nu då det inte är så mycket att skriva om här på bloggen, varje dag är den andra lik och det blir liksom bara upprepningar av samma sak om jag skall blogga varje dag...

Annars flyter träningen på bra, varje dag innehåller någon typ av tröskel/vo2max intervaller och nu är jag inne på den tredje veckan i detta träningsblock utan att känna mig allt för sliten, det enda som märks av är väl att pulsen blir allt svårare att få upp i över 90% av max.  Men snart är denna tuffare period över, jag hade tänkt köra hela nästa vecka ut på samma sätt men nu har det ju dykt upp ett MTB race nästa söndag som jag ska köra så jag får nog sansa mig något under veckan, ett par distanspass samt ett par intervallpass blir nog tillräckligt för att sedan avsluta veckan med en timmes "Full Gaz" MTB race nere i khok kloy...

Föresten det är nog inte bara benen som blir starkare av allt trampande härnere, häromdagen "drog" jag helt sonika av styret i böjen precis under bromshandsget, de ni 💪...


(null)
Om det var jag som var stark eller om det var någon defekt i materialet låter jag vara osagt men som tur var hände ingen olycka när det gick av...

(null)
Lika stor tur var väl också att den lilla lokala cykelbutiken mitt ute i ingenstans på den thailändska landsbygden råkade ha ett sjysst zipp styre hemma...

(null)
Jag å "dansken" på väg hem efter dagens intervaller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback