Det drar ihop sig...

Det drar ihop sig inför semestern, detta blir sista helgen hemma på ett bra tag då vi på torsdag börjar vår Roadtrip söderut mot Spanien. Vi jobbar båda två på torsdag vilket innebär att vi inte kommer så långt den dagen, första stoppet är planerat redan i Danmark och Tisvildeleje där vi stannar och firar midsommar på fredag (och cyklar några varv på blå spåret förståss)...

Så, denna helgen blir det till tvätta, fixa och packa färdigt husbilen med allt vi behöver för sex veckors husbilsliv, det blir också lite jobb i trädgården som ska klippas, trimmas och putsas så att vi slipper komma hem till en djungel i början av augusti. Sedan är det alltså bara fyra arbetsdagar kvar innan vi drar iväg, det ska bli såå skönt att komma iväg söderut och få vistas och träna i lite nya och inspirerande miljöer...

Lite träning ska väl också hinnas med här hemma nu under helgen, idag står högpulsträning på programmet och kanske åker jag bort till kransmossen och efteranmäler mig till dagens "shorttrack" race. Inte rätt bana kanske för en som knappt tränar i skogen numera men garanterat hög puls lär det ju bli och det är ju det jag är ute efter...

(null)
Igår rullade jag lite gravel och det är väl på den nivån jag mest kör "terrängcykling" nuförtiden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback