Söndagsrunda i Girona...

En tuff banprofil i ett hårt tempo tillsammans med extremt duktiga cyklister och själv cyklandes på en gravelbike ja då går det som idag, jag fick vika ner mig redan i den första stigningen upp för els angels. Nu gjorde detta inte så mycket för jag var ju inte ensam om att släppa förstagruppen, trevligt sällskap fick jag ändå på resten av rundan och när vi närmade oss Girona igen då vek jag av och cyklade själv på grusvägarna ut till kusten och Feliu de Guixols där vi nu stannar resten av tiden här nere. Ett bra pass och en fin första cykeldag på denna resa, nu är vi igång igen...

(null)
Här ligger jag långt bak i förstagruppen och flämtar, strax efteråt var det over&out för mig och dagen fortsatte i ett betydligt lugnare tempo...

(null)
Här på väg ut mot kusten på en av många små grusvägar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback